Eenvoudig doe-het-zelf Snelle levering Groot assortiment

Snelle levering BE & NL Groot assortiment Eenvoudig doe-het-zelf

Veelgestelde vragen over:
Bestelling
Nadat je jouw bestelling hebt afgerekend gaan wij jouw bestelling zo snel mogelijk verwerken. De order wordt doorgezet naar ons magazijn. Daar worden de producten klaargemaakt voor verzending.
Wanneer je jouw bestelling voor 16:00 uur plaatst zetten wij de bestelling dezelfde dag nog door naar ons magazijn vanwaaruit het wordt verzonden. Ook wij zijn afhankelijk van de snelheid bij het verwerken van alle pakketten. Daardoor kunnen wij gewoonweg geen vaste levertijd geven voor jouw zending. Doorgaans wordt een bestelling tussen 1 en 3 (werk)dagen bezorgd.

Helaas is dit bij ROCKS Colours niet mogelijk. De door ons ingeschakelde pakketdiensten rijden vaak wisselende routes. We proberen elke werkdag de bestellingen van vandaag te verwerken. Normaal om 16.00 uur komen de pakketdiensten onze pakketten ophalen voor distributie in Nederland en België. Via een Track & Trace code kan je jouw bestelling volgen. Afhankelijk van drukte bij de pakketdiensten en afstanden kan de levering tussen 1 en 5 dagen duren. Gemiddeld is onze ervaring dat met 2 dagen de bestelling binnen is.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst wil je vanzelfsprekend zo snel mogelijk aan de slag. Daarom proberen wij jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou te bezorgen. Wil je de actuele status zien van jouw zending? Bekijk dan jouw Track & Trace code. 

Vragen via de WhatsApp over bestellingen kunnen niet beantwoord worden, omdat deze bij een productspecialist uitkomen. Bestellingen worden afgewikkeld door de klantenservice binnendienst. Heb je een vraag over bestellingen, stuur je vraag dan aan info@rockscolours.nl

Wij proberen jouw bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken. Daardoor is een geplaatste bestelling terughalen of wijzigen in vele gevallen niet meer mogelijk. Indien jouw bestelling nog niet is verwerkt door ons logistieke systeem kan onze klantenservice je wijziging nog doorvoeren. Heb je een kleur Wanneer je geen op kleur gemengd product hebt besteld kan je via een retourprocedure jouw product retour zenden. Op kleur gemaakte bestellingen worden niet teruggenomen.

Retourneren kan alleen op standaard producten, die ongeopend zijn. Emmers en blikken waarvan de verzegeling is verwijderd worden niet teruggenomen. Eveneens bij producten met opengescheurde kartonnen of plastic verpakkingen worden niet terug genomen. Producten die speciaal op kleur en op maat zijn gemaakt worden eveneens niet teruggenomen. Overige ongeopende standaard producten worden mits in goede staat geretourneerd, terug genomen. 

Helaas is het bij ROCKS Colours niet mogelijk om jouw bestelling af te halen. Wel zorgen wij er voor dat jouw bestelling zo snel mogelijk wordt geleverd.

Is jouw vraag niet beantwoord?

Heb je op onze veelgestelde vragen pagina geen antwoord kunnen vinden op jouw vraag? Neem dan contact op met onze specialisten. Wij beantwoorden graag al jouw vragen.

De waardering van www.rockscolours.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.4/10 gebaseerd op 13 reviews.
WhatsApp openen
1
Hallo! Kan ik je ergens bij helpen?
Hallo, welkom bij ROCKS Colours. We doen ons best een uitblinkende service te verlenen. We beantwoorden via de WhatsApp 7 dagen per week, tussen 09.00 - 21.00 uur vragen over het gebruik en eigenschappen van onze producten (buiten werkdagen volgt het antwoord later op de dag). Vragen over levering en bestelling worden niet via deze app beantwoord, maar tijdens werkdagen via mailadres info@rockscolours.nl (naam + bestelnummer a.u.b. vermelden)
Open nu de WhatsApp en stel je vraag over één van onze producten: